Önkéntes plakátolók, szevaztok! Matricázók, munkaidőben kampányolók, szevasztok!
Fantasztikus ötlettel járul hozzá a "FIDESZ(\KDNP megj.) által kikényszerített népszavazás" eredményességéhez egy eddig ismeretlen - nevezzük Mozgalmártonnak mondjuk - önkéntes. Teszi ezt hivatali jogkörének súlyos félreértelmezése, és túllépése segítségével a BKV megállók váróhelyiségén elhelyezett plakátokra kormányellenes igék, illetve tömeghisztéria elősegítését keltő tacepaok ragasztásával. Mozgalmártonról egyetlen biztos dolgot lehet tudni. Biztosan plakátragasztó, tehát vagy beépített ember a CityLight-nál, vagy egy becstelen alvállalkozó.
A cetlicskék tartalma túlnyomóan Gyurcsány-ellenes, de multicég-cikiző megjegyzésekkel tarkított.
Az alábbi fényképen látható, hogy az üveg megcsillan a cetlicske fölött.
Ugye mindenki látja?! A cetlicsku a reklámRA van plakátolva.
Ilyen reklámhordozót mindannyian láttunk már, speciális kulccsal nyitható. Körbejártam többször. Az üveg mögé máshogy nem lehet bejuttatni semmit, csak a kulccsal. Az ellenzék szellem(iség)e nem lacafacázik. Mindenhol vannak beépített memberei.
Ráadásul költséghatékony is, mert a nyomtatási költségen felül Mozgalmártont az ideológia hajtja. Szerintem. Mindenesetre a kültéri reklám az egyik legnagyobb biznisz, Csányi Sándor cége, a Multireklám több kisebb céget magába olvasztva több mint 19 milliárd forint bevételt produkál évente. Egy kültéri reklámplakát ára 30-110eFt körül mozog. Nem beszélve arról, hogy minél frekventáltabb helyen, annál drágább. Persze a nagy megrendelők, mint pl. a parlamenti pártok bratyizós árakra számíthatnak. De "szezonálisan", így a népszavazás környékén bizti borsosabb lehet. Ha nem az ideológia, akkor vajon mennyi csúszópénz vándorolhat Mozgalmárton tárcájába.
Ideje lenne a a trójai plakátoló körmére nézni uraim:), mert mi lesz így a piacgazdasággal?!
Utolsó kommentek